fredag, april 28, 2006

OBS: Kårinternt


Bilden visar Maria Noleryd, SFS vice ordförande och tillträdande som studentrepresentant i Lunds universitets styrelse, och Martin Lundqvist, ordförande för Lunds Universitets Studentkårer från 1 juli i sommar. Båda valdes på LUS valting igår kväll.

Jag hade inte tänkt blogga om det, men när jag hade tagit bilden frågade Maria: "Jaha, vad har du tänkt göra med den här bilden? Lägga upp den på bloggen kanske?" Och sen höll hon en lång utläggning om hur Federley borde moderera sina kommentarer bättre, för alla handlar bara om hans kropp.

Så vad annat kunde jag göra?

erlanderbrigaderna gratulerar.

7 kommentarer:

Susanne sa...

Aha, det är kanske så här vi ska få fler läsare bland lundensarna i ankdammen?

Nils sa...

Mja, just det här inlägget kanske inte är ämnat för att toköka läsarsiffrorna, och dessutom är ganska många av våra trogna läsare redan lundensare.

Men lite mingelbilder brukar pigga upp. Det brukar ju hävdas i debatten om Lundagård ;).

Tomas sa...

Det är en vacker bild. Fantastiskt roligt att Martin ville bli ordförande, det är bra för Lunds studenter. Men det blir svårare för honom att komma ut som sosse nu, omgiven av politikrädda balpresidialer. Men Martin, jag vet att ditt hjärta klappar i kapp med mitt!

Anonym sa...

Martin är folkpartist.

Susanne sa...

Ett ännu större grattis till de kvinnliga valda studentföreträdarna, däribland Marie och Maria. Studentlund är i stort behov av ständigt nya, duktiga kvinnliga förebilder. Kram systrar!

Nils Fanclub sa...

Jag skulle ändå vilja betona att din kropp är väldigt vacker! Det är för övrigt på tok för få kommentarer om just din kropp och när vi nu ändå är inne på fototemat kanske vi kunde få be om några fler kroppsfoton?

Nils sa...

I´ll show you yours if you show me mine...